הודעה בנוגע לתקלת G4

 
הודעה למשתמשי סמארטפון LG G4

LG מודעת לכך שבחלק ממכשירי G4 הופיעה בעיית אתחול. אנו מחוייבים לסטנדרטים הגבוהים ביותר של איכות המוצרים ושל מתן שירות ללקוחותינו ומתנצלים על אי-הנוחות שנגרמה לחלק מהלקוחות.

LG מספקת אחריות מלאה למכשירי ה-G4 שיובאו לישראל באמצעות רונלייט, היבואן המקומי של LG. לקוחות שרכשו את המכשיר מגורמים אחרים צריכים ליצור קשר עם בית העסק ממנו רכשו את המכשיר לטיפול בתקלה במסגרת האחריות הניתנת ע"י בית העסק.

בנוסף, LG הוציאה עדכון תוכנה למכשירי ה-G4 לשם טיפול בבעיה. LG ממליצה ללקוחות שטרם התקינו את עדכון התוכנה לעשות זאת בהקדם.

LG גם ממליצה ללקוחותיה לגבות את המידע המצוי על המכשירים כדי למנוע אובדן מידע בלתי-צפוי (שעלול להיגרם מסיבות שונות).