על החברה

LG Electronics  היא חברה הפורחת כשמדובר בחדשנות. המוצרים והטכנולוגיות שלנו משפרים את איכות החיים ומציגים בפני לקוחותינו עולם חדש לחלוטין של חידושים יצירתיים. 

 אנו מחויבים למציאת דרכים חדשות להפוך את חייכם לטובים יותר ולנוחים יותר - על ידי ממשקי משתמש פשוטים, עיצובים מסוגננים וטכנולוגיה חכמה ופורצת גבולות.

אנו שואפים להגיע לסטנדרטים הגבוהים ביותר של "עיצוב מעולה" באמצעות הפיכת הקונספט, הסטייל, הממשק והגימור של כל מוצרינו למושלמים.
יש ל-LG היסטוריה ארוכה של עיצובים שזכו בפרסים, והיא מספקת באופן עקבי אלגנטיות וביצועים לחיי היום-יום של לקוחותיה

עיצוב שמשלב בצורה רגישה ארגונומיה וטכנולוגיה

ב-LG צללנו עמוק לעיצוב ומחקר המנצלים במלואם את העידן המתקדם מבחינה טכנולוגית שלנו. זו הסיבה לכך שעבודת צוות העיצוב שלנו מוכוונת לחזון החברה: להפוך ל"יוצרת חיים דיגיטליים".
מבחינה מעשית, הטכנולוגיה הופכת לחלק חשוב יותר ויותר בחיים המודרניים. מספר גדל והולך של מוצרים מצוידים במיקרו-מעבדים "חכמים" ובאפשרויות רישות. 

לתחום התוכן הזה, אם כי הוא עדיין בחיתוליו, יש פוטנציאל אדיר. 

בהקשר זה, יש לעיצוב תפקיד קריטי בהרמוניזציה בין טכנולוגיה וצרכי אנוש - ולשם כך צריכים המתכננים והמעצבים לחבוש את "כובעי ההמצאה" שלהם.
מוטלת עליהם כעת המשימה לחזות את צרכי העתיד, לתכנן עולמות וסגנונות איכות חיים חדשים, ולהפוך את המצאותיהם לנגישות לציבור בזמן סביר. 

מגמה זו החלה במסגרת Life Soft Research Lab, שהוקמה לפני בערך 20 שנה. לעיצוב יש תפקיד חשוב ביותר במרכז העיצוב התאגידי, למרות שרוב העבודה הנעשית בו נסתרת ברובה מעיני הציבור.
שם עוסקים חוקרים, מעצבים וחושפי מגמות בחיזוי העתיד על ידי בחינה וזיהוי של צרכי הצרכנים, צופים בהתעניינות שמגלה הציבור במוצרים, ואז מפתחים קונספטים ופתרונות עיצוב המבוססים על העבודה הזו. 

המשמעות היא שעובדי המרכז נמצאים תמיד צעד אחד קדימה לעומת השוק, וכבר ברגע זה הם עובדים על מוצרי העתיד.
בנוסף להתמקדות שלו במוצרים ובהזדמנויות טכנולוגיות, מנסה המרכז גם להבין את מגמות הצרכנים והשוק.

 

LG Electronics  פועלת על פי אסטרטגיה של חדירה לשוק היוקרתי במטרה להשתתף במירוץ לפיתוח מוצרים ביתיים, טלפונים ניידים ומוצרי מולטימדיה אחרים שכולם נחשבים ליוקרתיים בשוק.
מדובר בהזדמנות נפלאה עבור החברה למצב את עצמה כחברת טכנולוגיה חדשנית עם נטייה לעיצוב ולתכן, וכך להגדיל את נתח השוק שלה תוך התמקדות רצינית בהפיכתה לאחת משלוש החברות המובילות בעולם עד שנת 2010.

בהקשר ליוזמה זו, יש ל-LG Electronics  כיום למעלה מ-‏25 מעבדות מחקר ופיתוח מסביב לעולם. ההשקעות שלה במו"פ הולכות וגדלות בהתמדה, ובשנה שעברה הן הגיעו לכדי 3.1 מיליארד דולר.
גם בריתות אסטרטגיות עם חברות טכנולוגיה מובילות היוותה חלק מאסטרטגיית הצמיחה הגלובלית של LG Electronics.
 

אם לוקחים בחשבון את ביצועיה העסקיים של החברה, ברור שהאסטרטגיות שלנו עובדות. החברה ממשיכה לצעוד במרץ לעבר מיצוב חזק ומצליח בשוק תכן ועיצוב שהולך ונהיה תחרותי יותר ויותר. 

מוצריה של LG Electronics הופכים יותר ויותר לידועים הודות למקוריותם, כמו גם לעקביותם במסגרת קווי המוצרים הספציפיים של החברה.

למד עוד: http://www.lg.com/il/about-lg

 

 

רונלייט דיגיטל הינה היבואנית הרשמית והבלעדית לטלפוני LG בישראל